torsdag den 9. august 2012

GIVE AWAY - Vind det fineste KAGEFAD fra SUSAN LIEBE


Så er det tid til endnu en lækker GIVE AWAY her på bloggen....

I Viborg ligger den absolut fineste interiør og tøjbutik TINE LUND.

TINE LUND udlodder det fine og populære kagefad designet af Susan Liebe...

Alt du skal gøre for at vinde er:

1- Meld dig som fast læser her på bloggen
2- Læg en kommentar evt. m email add. på indlægget her...

Vi trækker en vinder torsdag. d. 16 august.


Butikken TINE LUND ligger i en af Viborgs hyggelige gågader og er en af vores absolutte favoritter...

 I butikken fører de forskelligt keramik, smykker, brugskunst, fodtøj, tøj og interiør fra designere som Anne Black, Helbak, Liebe, Ferm living, Hay, Architectmade, Louise Kragh, Tromborg, Bruuns bazar, Whiite, Sibin Linnebjerg, FlyBirdFly og mange flere...

Nyd de fine billeder og besøg butikken på deres hjemmeside her, hvor du kan tilmelde dig deres nyhedsbrev og på Facebook her, hvor du kan holde dig opdateret på nyheder....


314 kommentarer:

  1. Uha sådan et fint lille kage fad vil jeg rigtig gerne vinde!!!
    Fortsat god sommer...

    KH

    SvarSlet
  2. Haps haps, det bliver da nødt til at komme hjem til mig:-)

    SvarSlet
  3. Uhmmm, det ville jeg gerne vinde :) til mange små kager :)

    SvarSlet
  4. Så bliver det en sand fornøjelse at tømme fadet

    SvarSlet
  5. Wauw sikke en flot giveaway! Jeg er med! Sikke en fin butik I har i Viborg. Må snart forbi en dag hos jer og hos de andre fine steder!
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint jeg er fast læser og deltager gerne <3

    SvarSlet
  7. Skøn - den må jeg være med i - rigtig fin fad og i øvrigt dejlig butik til dem begge :oD

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn give away. Kender butikken - og den er meget meget "farlig" at gå ind i :-)Den skønneste butik man kan tænke sig....

    Deltager som fastlæser+kommentar

    KH
    Betina - didda172@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Uha, det vil jeg gerne vinde! Er allerede fast læser af bloggen:-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint - det kunne jeg godt bruge

    SvarSlet
  11. mums ville gerne vinde det fine kagefad ;)

    SvarSlet
  12. Hvis jeg nu er den heldige, så får jeg en god undskyldning for at spise kage - Det vil jo være ærgeligt at sådant et fint fad bare skal gemmes væk i et skab ;)

    SvarSlet
  13. gud hvor er den skøn den passer perfekt hjemme hos mig :-) det kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)

    SvarSlet
  14. Dejlig lille gave, er naturligvis med.
    Glæder mig til at følge bloggen :o)

    SvarSlet
  15. Øjj manner, hvor ville jeg gerne vinde det fine fad:)
    Jeg krydser alle mine fingre!

    maloutind@gmail.com

    SvarSlet
  16. Eeeeeeeeeelsker bare Liebe...... Og er med med to lodder
    Håber virkelig at jeg er eldig denne gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte lige at skrive at jeg følger med som Hønsering og æblekind.... Bare hvis i tjekker op på det ;-)

      Slet
  17. Elsker de fade - vil meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  18. Uha, kunne have hele hjemmet fyldt op med Liebe <3 <3
    Er fast læser og har da lige delt med tøserne på fb :-)
    Kh. Julie
    julie@udsholt.dk

    SvarSlet
  19. Super fin butik -og jeg elsker det fad!!

    Fast læser :)

    kwj1207@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Det kagefad ser bare så lækkert ud.. sådan et vil jeg bare rigtig gerne vinde.. :) krydser fingre

    SvarSlet
  21. Sødt lille fad som jeg gerne vil vinde.

    Kirsten Foged Jensen
    kirstenfogedjensen@gmail.com

    SvarSlet
  22. Wauw sikke en rigtig fin butik :) Jeg deltager gerne i konkurrencen :)

    SvarSlet
  23. Perfekt til fødselsdags-barnet, at få sin kage serveret på;) Ville blive meget eftertragtet hos os.. Ja tak!

    SvarSlet
  24. Min kæreste, drengenes mor bager konstant både til os, familien og ja alle :)
    Bare ikke lige for tiden hvor vi har fået revet køkkenet ned pga. vandskade, så hun savner sit køkken og vi savner hendes bagning , så kunne være perfekt med dette skønne fad som en opmuntring til når hun forhåbentlig snart kan bage kager til os og familien igen :)

    SvarSlet
  25. Ser ud til at være en FED butik!!! jeg er fast læser og ville meget gerne have det her hjem og stå.

    SvarSlet
  26. SÅ fine ting, de har i Tine Lund-butikken - smukke meget stilede brugsting og fedt tøj!

    SvarSlet
  27. Har længe kigget på det fad... Det er så fint :0)

    rikkehj74@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Sikken en skøn butik! Kan godt forstå den er blandt jeres yndlings.
    Jeg deltager gerne

    SvarSlet
  29. Kjempe lekkert! Jeg er fast leser. :) Kryss i taket for vinnerlykke. :)

    SvarSlet
  30. Hej. Jeg vil også gerne deltage. Har længe kigget efter det skønne fad, så nu prøver jeg lykken og krydser fingre.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  31. Bolette Hildebrand9. august 2012 kl. 03.05

    Skønt! Den vil jeg sørme gerne vinde...

    SvarSlet
  32. Er helt sikker med, sådan et fint kage fad vil pynte så fint i min nye lejlighed.
    Er med 2 lodder. Så nu vil jeg bare krydse finger.

    SvarSlet
  33. Sikke en fantastisk give away, det ville vække lykke her ;o)

    annhollesen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Fin fin butik. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  35. lækker præmie! er fast læser.

    christine_mk31@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Elsker de fade og er endnu ikke ejer at sådan et. Kunne man være heldig? :-)

    Er på ferie i den uge, hvor der trækkes lod med krydser fingre og håber. :-)

    SvarSlet
  37. Dejlige billeder af en hyggelig butik :-) sådan et fad vil helt sikkert passe hjemme hos os. Jeg er med på 2 lodder. Og krydser alt hvad der krydses kan :-)

    SvarSlet
  38. Följer såklart en sådan fin blogg.
    Liebe gör de sötaste saker.
    Vill väldigt gärna vinna denna söta.
    Ha en toppendag!
    Kram Malin

    SvarSlet
  39. Det er den smukkeste give away jeg længe har set, hvor ville jeg dog gerne eje dette fad:-) og sikke en lækker butik! Følger selvfølgelig bloggen fast:-)
    pernillekristensen74@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Ajjj!! jeg er solgt! Butikken er jo direkte farlig :-)
    astrand1970@gmail.com

    SvarSlet
  41. DET ville jeg bare gerne vinde.
    /Ingeborg

    SvarSlet
  42. .....fineste fad og skøøøn butik!

    krydsfingrehilsner fra Helle
    Hellepontoppidan@live.dk

    SvarSlet
  43. Håber jeg bliver den heldige, det er SÅ fint :-) Hilsen Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  44. Is this an international give away?
    I love your blog and I'd love to win the plate.

    SvarSlet
  45. Håber - Håber - Håber at jeg er så heldig at være vinderen.
    Kærligst Jane
    janemlykke@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Wow en lækkerheds butik! OG en fint fad... det har jeg drømt om længe!
    Så jeg krydser fingre for at jeg kan fylde det med kager til min fødselsdag;)
    Kh Maj

    SvarSlet
  47. HVor er det sødt og godt fundet på :-)

    SvarSlet
  48. hvor er det bare sødt. håber på at jeg er heldig


    Hilsen Gitte

    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  49. Deilig fat og flott blogg! Jeg krysser fingrene =)

    SvarSlet
  50. Hvor lækkert!.... Jeg krydser fingre ;o)

    SvarSlet
  51. Lækkert kagefad og super skøn butik!! Tak for linket!
    Mange hilsner fra Louise
    Louisekoefoed@yahoo.dk

    SvarSlet
  52. hold da op en lækker give away :) ville bestemt ikk klage over at være vinder af den ;) elsker de smukke fade fra liebe <3

    mail mynthevalentina@gmail.com

    SvarSlet
  53. Eii det fine fad vil passe perfekt hjemme hos mig, har ønsket mig krusene med mor og far :)
    Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  54. Skynder mig at tilmelde mig som fast læser. MÅ da bare eje det fad :-)

    SvarSlet
  55. Sådan en fin give away lader jeg ikke gå forbi min snude.. Det fad ville passe perfekt sammen med mit liebe slikfad ;-)

    frey_lund@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Det fad er bare SÅ flot. Er nu fast læser og krydser alle mine fingre :)

    SvarSlet
  57. Tilmeldt som fast fast fast læser:)

    SvarSlet
  58. Det ville jeg gerne servere hjemmebag på :))

    SvarSlet
  59. Hej:-) Fin blog med nogen lækre billeder! Fadet kunne jeg da godt lige bruge så krydser lige alt,hvad der krydses kan;-) Er tilmeldt som fast læser. Ha´ en dejlig dag...

    SvarSlet
  60. Uh, det ville være lækkert at vinde sådan et fint fad! :)

    SvarSlet
  61. Det ville jeg meget gerne have hjem til mig og bo:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  62. Det er det skønneste fad, som virkelig vil komme til sin ret hos mig ;-)

    SvarSlet
  63. De er så skønne de fade, jeg er fast læser og deltager gerne :-)

    SvarSlet
  64. Mit hjerte kunne godt banke højt over alle de lækre ting den butik ser ud til at have. I første omgang håber jeg på at Liebe fadet kommer hjem til mig. :)

    SvarSlet
  65. Eeeelsker Susan Liebe fine ting! Så jeg er med - og fast læser :)

    diana.wettergren@gmail.com

    SvarSlet
  66. Åh der er mange lækre sager i den butik:-) ville elske at eje dette fine fad:-)

    SvarSlet
  67. FED butik, var der forbi for noget tid siden, hvor vi havde ferie -bestemt ikke sidste gang vi kigger derind forbi :)
    Vil elske at vinde dette smukke fad, og give det til min søde mor -der både har en meget sød 'kage tand' og er vild med Susan Liebe...

    Smil fra Pia

    skatterenshyggekrog@gmail.com

    SvarSlet
  68. Jeg vil rigtig gerne være med, mangler jo sådan et fad ;)

    mari@bondesen.org

    SvarSlet
  69. U LA LA.... Lækker lækker butik og lækker giveaway, som jeg da MÅ være med i :0)

    SvarSlet
  70. Helene Braüner Bisgaard9. august 2012 kl. 04.03

    Åh, så fine sager fra Liebe! Jeg elsker Liebes ting! Ville være fantastisk med det fad i mit hjem!
    Følger også via facebook.

    Mvh. Helene Braüner Bisgaard
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Ih hvor er det flot:) Det vil jeg rigtig gerne vinde:)
    Det er min fødselsdag i dag, så kunne da være så lækkert med en ekstra gave på sådan en dejlig sommerdag:)
    Og det er min datters fødselsdag d. 18. August, og ve hun også vil blive utrolig glad for denne flotte gave:)
    Krydser finger - og så må I have en fantastisk dag:)

    ghitamolgaard@hotmail.com

    Sommerhilser fra Ghita Mølgaard

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede fast læser af jeres blog:)

      Slet
  72. Årh.... Dét vil jeg super gerne vinde! :)

    Har allerede slikfadet, og det er SÅÅÅ lækkert!

    SvarSlet
  73. Uhh et fint fad. :D Det passer lige til en slikmund som mig :D

    SvarSlet
  74. Det kunne jeg rigtig godt bruge, jeg skynder mig at være med

    SvarSlet
  75. Jeg er med! Det er så lækre ting de laver! :-)

    SvarSlet
  76. Så fiiint !! Og en god undskyldning for at spise/servere lidt kage ;)

    Kh Helene

    helenelchristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  78. Jeg er så forelsket i det fad og ville give det et dejligt og kærligt hjem.

    SvarSlet
  79. Det er små fint, det lille fad. Jeg ville elske at fylde det med noget usundt!

    kh
    Trine

    SvarSlet
  80. Jeg skal vinde det fad - det står på min ønskeliste :-) Skøn Give Away og sikke en skøn butik i øvrigt - er jo ikke lige fra lokalområdet, så kender den ikke i forvejen :-)

    SvarSlet
  81. uh, jeg elsker disse fade, de er så charmerende. Jeg er dog ikke så prviligeret at eje nogen af dem, så jeg krydser fingre for at jeg skulle være så heldig at vinde denne lækre sag.

    Mvh, Laura B

    Mail: LaH09(a)live.dk

    SvarSlet
  82. Uh den præmie ville jeg virkelig gerne vinde :) Krydser fingre:)

    SvarSlet
  83. uhhm, det fad har jeg længe ønsket mig så må da hellere deltage :0)))

    Dbh Vibeke

    Vibekeogpeter@mail.dk

    SvarSlet
  84. Elsker kage, så må bare have fadet:-)
    Kh Karin

    SvarSlet
  85. Har allerede slikfadet og ville blive noget så glad for kagefadet også :)

    SvarSlet
  86. Lækkert fad! Har i forvejen Slik-fadet og men mangler selvfølgelig lige præcis dette fine kage-fad. Jeg er med!

    SvarSlet
  87. deltager gerne :) a_vistrup@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Jeg elsker at bage, og sådan et fad vil da være helt perfekt. :-) Marie-Louise

    SvarSlet
  89. Skal da vidst snart en tur til Viborg, hold da op en fin butik. Indtil da krydser jeg mine fingre for at vinde Liebes fine kagefad(0;

    SvarSlet
  90. Jeg elsker kager, fine kager, som ungerne får lov at pynte..;-)
    Vil meget gerne vinde det fine lille fad.

    Er med på face, på bloggen og det hele..<3

    Krydser fingre og håber at vinde..

    Hilsen birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  91. Elsker Liebes fade, de er skønnr. Vil jeg da gerne vinde:)
    Tens@ofir.dk

    SvarSlet
  92. Jeg er, som mange andre, helt forgabt i Liebes porcelæn....det ville være skønt at vinde et kage-fad.
    Kh Mia

    Miachristina1@hotmail.com

    SvarSlet
  93. Det super søde fad vil jeg da rigtig gerne være med i lodtrækningen om :)
    Jeg var tilfældigvis inde i butikken idag (før jeg havde læste om den her) og det må siges at være en rigtig rigtig fin biks :) i kan i hvert fald godt regne med at jeg vil kigge ind hver gang jeg kommer ind til centrum..

    Hav en fortsat rigtig fantastisk sommer
    /Jobbe

    SvarSlet
  94. Årh ... Jeg har drømt om sådan et fad i evigheder, så ligger et lod ind. De er bare super skønne. Og sikken fin butik, vil jeg helt sikkert besøge.

    Kh Ketty / Himmelspjæt

    SvarSlet
  95. Efter ferien er det nok bedst med kager i den størrelse, så det fad er lige noget for mig :-)

    SvarSlet
  96. Hvor ser butikken bare lækker ud! Jeg vil rigtig gerne vinde fadet, og jeg lover, at hvis jeg vinder, så skal jeg bage kage hver søndag!

    SvarSlet
  97. Det fine fad, vil jeg gerne vinde... Til en kær kolega som elsker kage, kage, kagerrrrr.
    Og så bliver hun 30 år om et par uger, så kunne det være en ekstra gave til hende:-)

    Fast læser + indlæg
    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  98. Åh hvem vil ikke gerne eje dette skønne fad? Jeg er med og krydser fingre for at jeg er den heldige..

    Line

    SvarSlet
  99. det vil jeg da gerne vinde!!! :-)
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
  100. Neej.. hvor ville jeg gerne vinde dette smukke lille fad, krydser fingere og ben:-)

    SvarSlet
  101. Så er jeg fast læser <3 og vil elske at vinde denne smukke gave - vil være en fin indflytter-gaver til mig selv <3

    nadia@eremitagepark.dk

    SvarSlet
  102. Åhhhh det fad er da ligeså lækker som kagen mums

    SvarSlet
  103. Sådan et ville jeg gerne vinde. Det er super flot!! Og to muligheder til mig, fast leser (som vrangforestillinger) og en kommentra her :-)

    Hilsen Camilla

    camillavasvik@gmail.com

    SvarSlet
  104. Krydser alt hvad jeg har! Sådan et fad har jeg altid ønsket mig!
    Kh Eva

    SvarSlet
  105. Et lille lækkert kagefad kan man altid bruge;)

    johannefrisgaard@hotmail.com

    hilsen
    Johanne

    SvarSlet
  106. Det er en favorit butik. Jeg har alt for ofte stået og mærket på alle de fine keramik ting derinde ;)

    SvarSlet
  107. øj den gad jeg godt skulle bo hjemme ved mig <3

    tanja@fam-bergstroem.dk

    SvarSlet
  108. Med en lille mave på 20 uger og en kagetrang som bare pokker, ville et smukt kagefad fra Susan Liebe passer perfekt til de næste 20 uger og ikke mindst undskyldningen for at spise mere kage fremover ;-)

    SvarSlet
  109. Så fint et fad!
    Det vil jeg gerne vinde.
    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  110. En af de ting som har været på ønskelisten længe, så jeg tager chancen og deltager. Det kunne være at heldet var med mig og jeg kunne sætte kryds på ønskelisten.

    katrine

    SvarSlet
  111. Signe Rask Nielsen9. august 2012 kl. 06.08

    Uhhh - det fad har stået på min ønskeliste i et stykke tid nu!
    Signe Rask Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  112. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    M101801@hotmail.com

    SvarSlet
  113. Åh, den give away vil jeg gerne vinde : )

    SvarSlet
  114. Er helt vild med disse fade!!! Deltager meget gerne:)

    Mvh Rikke

    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  115. Sikke en fin butik. Er så forelsket i det fad, så krydser fingre for at det et mig der bliver så heldig. ;)
    Mvh Julie

    SvarSlet
  116. Jeg deltager i kampen om "Fadet" :-)

    SvarSlet
  117. Skønt - skønt - lad gerne mig vinde :-)

    SvarSlet
  118. Det fad vil jeg gerne vinde :)

    rikkebs@gmail.com

    SvarSlet
  119. SÅ fine fade, sådan et vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  120. Sikke et fint fad, elsker bare Susan´s fede ting... Jeg vil da ikke gå glip af denne koncurrence... Jeg er total vild med din blog, følger den flere gange om dagen... Bare bliv ved sådan.. =)

    SvarSlet
  121. Den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  122. IIh, det var da noget af en fin præmie
    annaweinreich@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Uhh det passer lige til en kage freak som mig:O) Jeg er allerede fast læser:O)

    Hilsen Gitte Frigaard
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  124. Uh det fad ville jeg elske at vinde :-)

    VH Camilla

    froeken.p.blog@gmail.com

    SvarSlet
  125. Jeg er helt sikkert med!
    De kagefade er simpelthen så fine! :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  126. skønt fad
    deltager meget gerne

    vh
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  127. wow.. det vil jeg gerne vinde.. Krydser fingrene..
    Maria
    maria(at)jakse.dk

    SvarSlet
  128. Vil meget gerne være med i denne fine giveaway :-)

    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  129. Øj, hvor er det bare fint! Og det ville passe perfekt hjemme hos mig! Jeg er lige blevet fast læser og vil rigtig gerne være med.
    Jeg håber at jeg vinder. :)
    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  130. Jeg har lidt slik, men ikke lille kage, så jeg tager en chance og krydser fingre for at jeg er den heldige.

    SvarSlet
  131. Uhhh..Elsker kage og Liebe!!! Perfekt kombination!! Er med som fast læser og krydser poter..;O)

    SvarSlet
  132. Jeg vil også gerne have et lod i denne konkurrence:-)

    Mvh Helle

    SvarSlet
  133. Super sødt kage fad :-)

    Mette Sibbert Ebbesen

    SvarSlet
  134. Så fint et kagefad til en dejlig lille kage, håber jeg er heldig:-)

    SvarSlet
  135. Av for den! Jeg gad godt at have så fint et kagefad :)

    Mvh Dyveke (dyveke.l(at)gmail.com)

    SvarSlet
  136. Sikke en skøn præmie - jeg vil helt sikkert gerne være med! :D

    SvarSlet
  137. sikke et flot fad, det må gerne komme herhjem og jeg skal nok fylde det flittigt op med kage :D
    adevriel@gmail.com
    (er tilmeldt fast læser)

    SvarSlet
  138. Jeg vil rigtig gerne deltage!
    Kreakriller@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Hvem vil ikke gerne vinde det her fine fad, jeg vil meget gerne :)

    SvarSlet
  140. Jeg er meget gerne med :-) god sommer!
    mariannething@gmail.com

    SvarSlet
  141. Ja da - naturligvis deltager jeg :) Har tilmeldt mig - og så er det bare at krydse de små pølser og håbe jeg er den heldige <3
    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  142. Wow, hvorfor har min by ikke sådan en lækker butik? Må vidst hellere snart besøge familien i viborg, hihi :0) Hilsen CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  143. Hvor er det bare fint. Det fad kunne jeg godt ønske mig :-)))

    SvarSlet
  144. Hold op, en lækker butik! Jeg vil gerne deltage i den gavmilde giveaway og krydser fingre for, at jeg vil kunne sætte en hjemmebagt cookie på fadet. hilsen metterobl@yahoo.dk

    SvarSlet
  145. Uh, jeg må være med!
    Go' sommer :-)
    Maria_Kofoed@hotmail.com

    SvarSlet
  146. Jeg må da også lige smide et lod i puljen, det fine fad må meget gerne bo hos os, vi ville helt sikkert sørge for at det fik selskab af en lille kage...eller to...eller tre ;)

    God sommer

    SvarSlet
  147. Så sødt!

    Kristine_sander@hotmail.com

    SvarSlet
  148. Uh jeg er med og håber jeg vinder! ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  149. Elsker Liebe, elsker kager :-) Jeg er naturligvis med!

    SvarSlet
  150. Så fint...ville passe perfekt ind hos mig

    SvarSlet
  151. hvor ville jeg ønske, at vi havde sådan en lækker butik i min by! Jeg er vild med Liebe og ejer intet...endnu. Håber kagefadet bliver det første Liebe-eje!

    SvarSlet
  152. Mums, en lille kage er der vel altid plads til ;o)

    > kreatrolden@gmail.com < > www.ria-kirstine.blogspot.com <

    SvarSlet
  153. Smukt lille fad, det vil gøre mig glad!

    SvarSlet
  154. Hold fast en lækker butik! Og Liebes design er jo smukt som altid! Åh hvor ville jeg gerne eje sådan et fad! :0)
    Jeg er helt sikkert med, og min mail er Frokenmalene@gmail.com

    Malene
    Liebsig.blogspot.com

    SvarSlet
  155. Hej, den kan jeg godt bruge, så jeg prøver lykken

    SvarSlet
  156. Dejlig blog og ikke mindst giveaway :) gad jeg bestemt godt være den heldige vinder af :D

    karina@bangkorsgaard.dk

    SvarSlet
  157. Hejsa,

    Ej hvor er det en lækker butik i Viborg, har ikke været der endnu, meeeen det skal jegda helt sikkert - min kærestes søn læser i Viborg, så mon ikke der kunne blive tid til en tur derop :D Super skønt fad, det er bare så enkelt og smukt - enten som det er eller med lækre sager i uhmmm, håber det kommer hjem til mig :D Håber på flere sommerdage til dig :D

    rikkelaasby@live.dk

    SvarSlet
  158. Whaoooo :-) Fantastisk fad og dejlig butik lige i hjertet af Viborg.

    louiselundtoft@yahoo.com

    SvarSlet
  159. Jeg vil SÅ gerne vinde den her give away:)

    Mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  160. Sådan et fint fad måtte gerne komme hjem til mig og bo

    SvarSlet
  161. Uh, en lækker give away! Jeg har længe fulgt med på din blog, men nu er det vist tid til at blive fast læser :-).
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  162. Weee, det ville jo lige passe til alle de 'små' kager jeg spiser ;)

    SvarSlet
  163. Årh SUK - har drømt om det fad så længe, så det skal være velkommen hos mig :-)
    KH Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  164. Det er så lækker en butik, og vil da super gerne vinde det lille finde fad:-)

    SvarSlet
  165. Haps den kunne jeg godt snuppe;) vi er en kageglad familie!

    SvarSlet
  166. Har jeg ønsket mig så længe.. Bare jeg er heldig..
    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  167. Hvis jeg nu lover, at jeg bager masser af kager til det fad, så må det da komme hjem til mig;-) jeg krydser fingre .

    SvarSlet
    Svar
    1. Og forresten anjaranum@hotmail.com

      Slet
  168. En lille kage eller måske to ...... uh ha den butik ser farlig lækker ud ;O)

    SvarSlet
  169. Ej men det er jo helt fantastisk! Mere er der ikke at sige!
    - Og dog, tusind tak for en skøn skøn blog!! (Og self. børnetøjsbutik ;))

    stine3103@hotmail.com

    SvarSlet
  170. Så fint det er! Det vil jeg med glæde spise masser af kager fra!

    lone_ibsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  171. Uhhh, har luret på den længe..... Og med al den kage jeg spiser i barslen, falder den på et godt sted....
    ckrarup@dsr.life.ku.dk

    SvarSlet
  172. Årh den har jeg ønsket mig længe :-)
    Håber virkelig jeg er heldig her!

    Du er desuden mere end velkommen til at kigge forbi min giveaway her:
    http://frkhansendk.blogspot.dk/2012/08/give-away.html

    Hilsen Frk.Hansen

    SvarSlet
  173. Jeg lægger da gerne et lod i puljen! hadlashop@gmail.com

    SvarSlet
  174. Elsker kager og elsker de fade, så lad mig vinde

    SvarSlet
  175. Jeg krydser finger.....carina@bjornsson.dk

    SvarSlet
  176. Bare det bliver mig! Jeg elsker Susan Liebe!! :) Som jo vist er blevet opkøbt af Anne Black.. ?

    SvarSlet
  177. Wauw - sikke en lækker give away - følger kagen med? ;o) Et PiP fra pigeriprovinsen.blogspot.com (pigeriprovinsen@hotmail.com)

    SvarSlet
  178. Vil elske endnu mere at bage fine kager med sådan et fint fad at servere dem på. julietanggaard@gmail.com

    SvarSlet
  179. Bare det bliver mig, som vinder det skønne fad!!

    Vh. Helle Rasmussen

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  180. Jeg vil super gerne deltage med 1 lod!! Håber jeg vinder, det ville virkelig pynte hos mig :o) God weekend

    SvarSlet
  181. o tak den kunne vi godt bruge...det vil jo være en fornøjelse både at fylde og tømme....:-)

    SvarSlet
  182. Oj, det vil jeg VIRKELIG gerne vinde! Jeg krydser alt jeg har ;-)

    De bedste hilsner Camilla / camomillas.blogspot.dk / camillapam@gmail.com

    SvarSlet
  183. Den vil jeg gerne vinde!
    Det er lige en for mig ;-)

    SvarSlet
  184. Uh.. Sådan et må meget gerne komme herhjem og bo..:)

    Kh Anne (anne_bc@hotmail.com)

    SvarSlet
  185. Det er lige mig!!! Jeg hepper allerede...

    SvarSlet
  186. Hej!! jeg vil meget være med i lodtrækningen!!!

    SvarSlet
  187. Kagefadet har jeg længe sukket efter. Krydser fingre.
    Mvh Tina (tina4ever19@hotmail.com).

    SvarSlet
  188. Åhhhh, jeg vil også gerne være med. Derfor har jeg tilmeldt mig som fastlæser, og skriver selvfølgelig også denne kommentar.
    Nu sidder jeg bare med krydset fingre og venter :)

    SvarSlet
  189. Det passer jo lige til de muffin jeg netop har bagt!!

    SvarSlet
  190. Jeg håber, jeg vinder! :)

    Knus Christine

    SvarSlet
  191. Wow så kule! Aldri sett for og jeg vil være med:)

    SvarSlet

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar, det betyder meget for os.....