tirsdag den 12. juni 2012

Konkurrence - Vind den fineste musik uro fra FERM LIVING.


Vind den fineste musik uro fra Ferm Living her på bloggen...


Alt du skal gøre for at være med er:

-Skriv en kommentar til indlægget her.
- meld dig som fast læser på bloggen (har du ikke en gmail konto eller en blog, kan du tilmelde dig via mail i venstre side...)


- du får et ekstra lod, hvis du har en blog og linker til konkurrencen i din sidebar. Deltager du via facebook, får du et ekstra lod, hvis du deler vores konkurrence på din væg...

Vi trækker en vinder på fredag d. 15 juni.


I Viborg har vi en rigtigt lækker interiør butik, Lime-din bolig...
I lime forhandler de fine mærker som Areaware, Ferm Living, Casalinga, base212, Hagedornhagen, Qualy, ISAK og mange mange flere...
Lime har været så søde at udlodde den fine ugle i forbindelse af åbningen af vores nye blog...


Lime har også en fin webshop, som du finder lige her, og en opdateret facebook side, som du finder lige her...






148 kommentarer:

  1. Jeg er KLART med!
    Åh den er fin

    SvarSlet
    Svar
    1. Super fedt.. Og ja, den er virkeligt virkeligt fin.. meget sart og så har den lige det touch af noget rosa agtigt og grønligt indover... :)

      Slet
  2. Den er bare SÅ skøn - jeg vil meget gerne prøve lykken :)

    SvarSlet
  3. Jeg er også med- deler på Facebook, så 2 lodder:-)

    SvarSlet
  4. Den vil jeg rigtigt gerne vinde. Er lige blevet fast læser.

    SvarSlet
  5. Hvor er den dog bare fin. Den må meget gerne bo her. 2 lodder, tak :)

    SvarSlet
  6. Nej hvor er den fin! vil meget gerne deltage:)

    SvarSlet
  7. Åh, så fin og skøn. Elsker Ferm Living og har allerede fint dekoreret med tapet og puder på vores to ældste drenges værelser. Kunne være skønt med en musikuro til mindstemand på 3 mdr., så han også kan starte sin "ferm-samling" :) Deltager med 2 lodder!

    Mvh. Helene Braüner Bisgaard

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder:) Så fin sag. Ferm Living laver bare de fineste ting:)

    Mvh Rikke

    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  9. Ihh hvor er den bare fin. Må være med - deltager med 2 lodder og krydser fingre.

    Kh Maja

    SvarSlet
  10. Den er bare så lækker - eeelsker Ferm Living.

    Krydser fingre..

    Kh mor til Dagmar (1 mdr. d. 15/6)

    SvarSlet
  11. Den er bare fin. Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin...min søster har lige sagt igår at hun er blevet helt vild med ugler (og hun har en lille en på 1 mdr ) :-)

    SvarSlet
  13. Den er vildt lækker, jeg deltager gerne og krydser for at lille Alfred kan få den.

    SvarSlet
  14. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Line

    SvarSlet
  15. Åååå!!!
    Fantastisk tøff!
    Jeg er med!!

    Den hadde passet perfekt i Sukkertøyshjemmet :)

    - Ida Susanne

    SvarSlet
  16. Den vil jeg rigtig gerne vinde *ss*

    SvarSlet
  17. Den vil min søn gerne vinde :-)

    SvarSlet
  18. Super Flot Musik uro... Deltager med to lodder :-)

    SvarSlet
  19. Uh, den er fin. Den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  20. Hvor er den sød og fin, jeg vil meget gerne deltage ;)

    SvarSlet
  21. Hvor er den fin, jeg vil gerne være med, tak.

    SvarSlet
  22. I'm in

    Jette Nim Larsen, nimlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  23. Aj, den ville være intet mindre end perfekt til min kommende sommerbaby. Vil rigtig gerne deltage.
    Mvh Lene

    SvarSlet
  24. Den ville jeg gerne vinde :-)
    1 lod til mig !

    SvarSlet
  25. Hvor er den fin:O) Jeg har en niece der for et par måneder siden fødte lille Ida. Ida valgte at komme 6 uger for tidlig til verden, men trives. Min niece er vild med ugler så det ville være så fedt at vinde den til de 2 :O) Jeg har tilmeldt mig som fast læser via Google og deler på facebook.

    Det er vist 2 lodder:O)

    SvarSlet
  26. Jeg er lige blevet moster til den skønneste lille pige, så jeg vil gerne vinde og give hende denne flotte musikuro.

    SvarSlet
  27. Jeg snupper 2 lodder - har delt på http://borneliv.blogspot.dk/ og superprinsessen.dk

    SvarSlet
  28. hvor er den sød.. vil frygtelig gerne være med:)så er tilmeldt:)

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder, tak :0)

    SvarSlet
  30. Den er godtnok rigtig fin, tror min mindste datter vil blive glad for lidt musik på sit værelse:-)

    med venlig hilsen
    Dorte Toftgaard

    dortetoftgaard@sol.dk

    SvarSlet
  31. Super sød uro - jeg deltager også med et enkelt lod (kom så.. ;D)
    Rigtig fine billeder i har lagt ud - helt sikkert et kig værd!

    SvarSlet
  32. hvor er den bare sød, den må man da bare eje!
    Mvh Iben stokholm
    ibeniversen@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Ferm Living er bare sagen! Jeg deltager fluks med 2 lodder, tak:)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med på 1 lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  35. Jeg er vild med Ferm Living og jeg er sikker på, at min baby-i-maven vil føle sig ekstra godt modtaget, hvis der venter sådan en fin uro:):)

    SvarSlet
  36. Jeg er helt sikkert med, min lille pige ville elske uroen :)

    SvarSlet
  37. Åhh den ville jeg gerne vinde.. SÅ fin..

    Jeg deltager med 2 lodder :) Har delt på egen blog.

    SvarSlet
  38. Den er jeg sikker på mIn pige på 3 uger vil få glæde af, hvis jeg er den heldige.
    Mvh Christina
    Er med på 1 lod
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Hvor er den fin og liiiige hvad jeg mangler til min lille pige, der kommer til verden i starten af juli :)
    Følger bloggen via Bloglovin.com!

    De bedste hilsner
    Lou

    SvarSlet
  40. Så fin, jeg er med på to lodder. Den vil passe perfekt ind i min søns (4 måneder) snart nyindrettet værelse i samme grønne nuancer?

    SvarSlet
  41. Ihhh, den er fin:) Jeg deltager med to lodder:)

    Mvh Malou Gammelby
    maloutind@gmail.com

    SvarSlet
  42. Sådan en vil jeg rigtig gerne give til den lille babypige som min søster venter. :)

    Et enkelt lod.

    SvarSlet
  43. I would like to play.
    Your game is on my sidebar,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    and on FB
    https://www.facebook.com/bernadett.rauski

    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  44. Jeg er gerne med på 1 lod.

    SvarSlet
  45. Åårrhh hvor er den bare fin - jeg er med - den vil min skønne Minella blive rigtig glad for :)

    Blommehaven38@gmail.com

    KH Serife Brintlev

    SvarSlet
  46. Hvor er den flot- den vil passe perfekt til min lille søn Freys værelse :)
    Mvh moeste82@gmail.com

    SvarSlet
  47. Hvor er den skøn i al sin enkelhed!
    Har godt nok ingen børn endnu, men den kan da heldigvis gemmes, hvis jeg skulle være den heldige vinder.

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  48. 2 lodder til mig - med kommentar og via facebook :)

    SvarSlet
  49. Hvor er den fiiiiiiin <3 Deler da også lige på FB :) Er naturligvis tilmeldt at følge jeres blog også <3

    Vh Maria Seidelin (trold_maria@hotmail.com)

    SvarSlet
  50. Uuuuuhhh den er skøn, jeg havde faktisk lige stenet over hvor helt vildt plastik agtige de der musik uro'er er, ja det jo før jeg så denne her.
    Meget fin blog også!!
    Mine fingre er krydsede :)

    SvarSlet
  51. Jeg er også med. hvor er den bare fin :)

    Håber, at jeg har meldt mig som fast læser rigtigt :)

    zinck.christina@gmail.com

    SvarSlet
  52. Hej hej!

    Nu är jag också med:)

    Och håller tummar och tår...

    Kram

    SvarSlet
  53. så nydelig den var:) 1 lodd takk:)
    den butikken så fantastisk ut, skal sjekke ut websiden nå;)

    SvarSlet
  54. Den ville være så fin til lillesøster som er på vej.

    SvarSlet
  55. Hej . har lige meldt mig som fast læser. Vil elske at give min lille nye niece denne fine uro :)
    Helle
    hd(snabela)moove.dk

    SvarSlet
  56. Jeg vil rigtigt gerne deltage med to lodder (fast læser + facebook-deling).

    SvarSlet
  57. Så flot!! Jeg vil vare med med to lodder! (fast læser og f.b)

    SvarSlet
  58. Jeg er med på to lodder! Kig forbi min retro en af slagsen..

    SvarSlet
  59. Nej hvor fint!

    Jeg er med på 2 lodder

    Tina - Mirakel Mikkels mor

    SvarSlet
  60. Den er bare SÅ skøn - jeg vil meget gerne prøve lykken =o).Den vil jeg rigtigt gerne vinde. Er lige blevet fast læser.

    SvarSlet
  61. den vil min clara elske - hun er vild med musik
    deltager med to lodder
    kh ketty / himmelspjæt

    SvarSlet
  62. Jeg kender en lille pige der elsker musik.

    SvarSlet
  63. Den vil jeg virkelig gerne vinde. Vores søde naboer fik igår aftes en lille søn, og han skal da så afgjort beriges med denne.

    kh

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  65. Vil meget gerne deltage, den er så fin. :-)

    SvarSlet
  66. Hej, jeg er klart med, den er rigtig fin

    SvarSlet
  67. Jeg prøver med et enkelt lod

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  68. Den er da bare så flot! Jeg er med på 1 lod. Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  69. Den er såååå fin altså...Ville være perfekt over puslebordet..
    Er fast læser og sender en deler rundt på FB kan i tro...;O)

    SvarSlet
  70. Den er jo skøn, så jeg deler med Facebook venner (men JEG vinder BASTA)
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  71. Åh den er bare skøn og har længe sukket efter den. jeg deltager med 1 lod ;)

    SvarSlet
  72. Så fin! næsen har været klemt flad mod ruden efter sådan en så er da klart med på to lodder:O) krydser krydser fingre
    smil fra Rikke

    SvarSlet
  73. 2 lodder til mig tak - hvor er den bare fin :o)

    SvarSlet
  74. Hej.. ej den er så fin jo.. Hvis jeg er den heldige skal min venindes lille datter have den.. Moderen elsker ugler og hader alle de andre plastik spilledåser man kan købe.. ville gerne gøre hende så lykkelig med denne her...
    2 lodder til mig og krydser alt jeg har for at lille Agnes bliver den lykkelige ejer..
    Hilsen
    berit.ha@adslhome.dk

    SvarSlet
  75. Jeg er gerne med på 1 lod tak;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  76. 1 lod til den skønne ugle :-)

    SvarSlet
  77. 1 lodd :) Denne hadde passet min lille Rikke :)

    SvarSlet
  78. jeg vil gerne deltage med 2 lodder :) a_vistrup@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Kh Katja
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
  80. Lime og elle belle, to favorit butikker i Viborg, der gør det lidt sjovere at bo i provinsen. Deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  81. Anneolesen1@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Kommetar-tjek. Fast læser-tjek. Link i blogroll-tjek. Delt via facebook på www.facebook.com/moredelisious-tjek
    Er det 4 lodder. Jeg håber jeg vinder min første give away!!
    Fed blog forresten. Ta et kig på min også!

    SvarSlet
  83. Årh den ville være SÅ fin til min mindstemand, Jeppe. Kan lige se den hænge på hans juno seng og spille :)
    Smil fra Pia

    skatterenshyggekrog@gmail.com

    SvarSlet
  84. Altså den er virkelig fin! Håber jeg vinder :-)
    Jeg deltager med to lodder...

    Mvh. Helle Rasmussen

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Ej den er godt nok fin den uro (0:
    Krydser mine fingre (0:

    SvarSlet
  86. Kunne man være så heldig :) den er ihvertfald fin og jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  87. Jeg vil meget gerne vaere med, Tak

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  88. Jeg er klart med, hvor er den super fin den lille ugle:)

    Vh Heidi Hartmann

    SvarSlet
  89. Gud hvor er den skøn! Den skal min lille nevø ha' - hvis jeg vinder altså!

    SvarSlet
  90. Hvor er den fin! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  91. Lækker lækker, hvorfor bliver ugler ved at være så fantastiske!
    Jeg deltager helt sikkert i lodtrækningen.

    SvarSlet
  92. Jeg er med :)

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  93. Wow, I'm in! Venter mit første barn til august, og denne uro ville passe så godt til babyværelset.

    Går all in med alle lodder - også delt på min blog :-)

    Chal
    chalsbloggeri.blogspot.com

    SvarSlet
  94. Den er så fin, jeg er med :)

    SvarSlet
  95. Her netop gjort babysengen klar til babys snarlige ankomst til verden. Og hvor ville den fine ugle pynte i hjørnet af sengen:-)
    Deler også på facebook...
    Mvh. Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  96. hvor er den bare super fin :) den ville passe helt perfekt ind på minis værelse.

    voresmini@gmail.com

    SvarSlet
  97. Jeg er lige blevet fast læser! vil meget gerne deltage! Den er jo SÅ fin! :-))

    Du kan også se min give away her: http://helene-feeling-fabulous.blogspot.dk/2012/06/its-give-away-time.html

    xxHelene

    SvarSlet
  98. Jeg er klart med, den er helt fantastisk - det er denne blog i øvrigt også!;-)

    pernillekristensen74@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Hvor er den bare fin . Perfekt til når prinsessen skal skiftes og kan gemmes til når nummer 2 kommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte at skrive at jeg har et ekstra lod for at dele på facebook

      Slet
  100. Hvor er den skøn! :)
    Jeg er helt klart med!

    SvarSlet
  101. ej hvor er den fin! den vil min baby blive glad for :)
    Og et extra lod for at linke :)

    x Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  102. lækker uro, har delt på facebook


    hilsen lilli nielsen
    lillinielsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  103. Åhhhh den er så fin så fin så fin! Er helt klart med :o)

    SvarSlet
  104. Den er så smuk!
    Og et ønske til vores lille prinsesse,
    der ankommer om ca. 1 måned. :)

    helledyg@gmail.com

    SvarSlet
  105. Uha da hvor er den fin :-)

    SvarSlet
  106. Nøj, hvor er den fin. Den ville pynte meget på min lille datter, Johanne's, værelse.

    Christina

    SvarSlet
  107. Glemte lige at jeg har delt på facebook...

    SvarSlet
  108. Og så glemte jeg lige mailadr.
    christinalinnet@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Hvor er den fed! Jeg er med - og linker selvfølgelig fra min blog. :)

    SvarSlet
  110. Also I would like sign up for these super candy.
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  111. Den er fin sag den vil casper gerne eje.

    SvarSlet
    Svar
    1. hilsen anja

      futtebebse2011@hotmail.com

      Slet
  112. Uhhhuuu! hvor ville den pynte på min lille datters værelse :)

    SvarSlet
  113. Uhhhuuu! hvor ville den pynte på min lille datters værelse :)

    SvarSlet
  114. Den vil jeg mægtigt gerne vinde:-) Deler den lige på FB og krydser fingre:-)

    SvarSlet
  115. Den er bare så fin. Stod og smeltede over dens elefant-pendant så sent som i går. Krydser alt, hvad jeg har :-)

    SvarSlet
  116. Ej den er sød...
    mvh connie rasmussen hanse341@gmail.com

    SvarSlet
  117. Jeg vil rigtig gerne være med - to lodder, tak!
    Kh Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  118. Hvor er den bare cute. Den vil jeg meget gerne vinde. :-)

    Kh Cecilie
    Cille79@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Den vil jeg da også være med til at vinde. Virkelig fin :)
    Caroline_pede@yahoo.dk

    SvarSlet
  120. Den er bare så fantastisk.. Og musikken skøn for små ører.. Jeg prøver klart lykken og håber på mit held, så min lille prinsesse kan nyde den, når hun kommer til verdenen til august.

    SvarSlet
  121. wow! wow!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    I am follower...

    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    Hugs Eva from Serbia

    SvarSlet
  122. Åh, hvor er den bare skøn..Den må meget gerne flytte hjem til Alexanders værelse, så kan prinsen nynne med..Han nynner sig i søvn, nu han er ved at lære, at falde i søvn om aftenen, uden at skulle op igen, udover når han hen af natten skal have en lille tår..

    Jeg er med på 2 lodder, og har også delt på fb.

    SvarSlet
  123. Deltager med 2 lodder. :-)


    Rikke A. Neipart
    Rikke.aeris.neipart@gmail.com

    SvarSlet
  124. Hej Elle-Belle

    Vi vil også være med i konkurrencen om den skønne uro :o) Elsker at I har konkurrencer man kan være med i på nettet. Konkurrencen er ligeledes delt på FB ;-)

    Hilsen Julius og mor Anita
    aviaja_anita@hotmail.com

    SvarSlet
  125. ♥♥ Deler straks med alle og håber at være den heldige ♥♥ håber så inderligt at heldet er med mig ♥♥
    er helt sikkert med
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  126. Wauv en skøn uro... Ville elske at vinde den til min kommende niece :)

    Mange hilsner
    Line Juul Elley

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  127. Hvor er den fin. Vil meget gerne deltage, venter en lille sommerpige (barn nr 3) i slutningen af august. Er fast læser :-)
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  128. den er perfekt. andet kan jeg ikke sige om den, min datter elsker ugler og vil falde pladask for den

    er fast læser og har delt

    daniel nielsen
    danielnielsen22@yahoo.com

    SvarSlet
  129. Den er så skæv, at den er super fed ;-) Min datter (og hendes mor!) ville elske hvis denne hang på børneværelset. Et lod for fast læser, plus et for delt på facebook ;-)

    SvarSlet
  130. Hej!

    Skön uggla! Jag är gärna med(kommentar och fast läsare).

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  131. Jeg er med ;-)

    ulladissing@yahoo.dk

    SvarSlet
  132. Ååååh kan jeg ikke lige nå at være med hvad?

    SvarSlet
  133. jeg vil grne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  134. Sååå fin, den vil jeg gerne vinde til min venindes nyfødte prinsesse:)

    SvarSlet

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar, det betyder meget for os.....