tirsdag den 9. oktober 2012

Konkurrence - Vind et par valgfrie hjemmesko fra PomPom.



Så er det tid til en konkurrence her på bloggen, og du har nu chancen for at vinde et par valgfrie hjemmesko fra PomPom...

Vi har netop fået de lækre skindhjemmesko fra PomPom i butikken, og vi kan sige så meget, at vi og kunderne allerede er meget begejstrede.

Hjemmeskoene er i lavet i en rigtigt lækker og blød skind kvalitet og selvom komfort, kvalitet, looks og farver er helt i top, er skoene sat til en virkeligt god pris.

De der mest minder om sko koster 200 kr., og de små futter herunder 100 kr.
Du finder det hele på shoppen her...

For at deltage i konkurrencen skal du skrive en kommentar til indlægget her og fortælle os hvilket par, farve og hvilken størrelse du ønsker, hvis du var den heldige, der vandt.
Har du erfaringer med hjemmeskoene fra PomPom, er du mere end velkommen til at skrive lidt om det også...

Husk mail addresse, så vi kan nå dig, hvis du er den heldige vinder...

Vi trækker lod blandt alle svarene på mandag d. 15/10.



136 kommentarer:

  1. Hvis jeg er den heldige vinder - ville jeg blive rigtig glad for et par til en pige i lilla str. 24 :)

    SvarSlet
  2. Ih dem kunne vi godt bruge et par af. Hvis jeg er heldig så skal det være str 26 sølv med rem

    SvarSlet
  3. Prinsessen i huset, ville blive super glad for et par i sølv med rem i str. 22:-)

    SvarSlet
  4. Vi ville blive glade for et par sølv ballerina i str 26:)

    SvarSlet
  5. Uha, hvis jeg vandt skulle min lille pige helt sikkert beriges med et par i str 22 i rød med rem :-)

    SvarSlet
  6. Åh de er så lækre - har en veninde der bruger dem til sin datter og hun er vild med dem - de sidder godt på de smås fødder!

    Jeg ønsker meget et par sølv i str 22 til min datter - dem med rem på 2 billede fraoven:-)
    pernillekristensen74@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Min lille niece ønsker sig dette par i str. 26:) http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_s%C3%B8lv_V%C3%A6lg_variant_33982_161.aspx

    Mvh Rikke

    SvarSlet
  8. Så fine! Dem ville vi blive glade for i røde str. 27 her til jultiden :)

    SvarSlet
  9. de ser super lækre ud! Jeg ville jo ønske jeg kunne få fingrene i de navy blå på det øverste billede, med rem. Men det ser ikke ud til at de er i butikken. Så må det blive de navy blå på billede 2, med velcroluk.
    str. 25

    SvarSlet
  10. Lækker give-away. Har gode erfaring med deres sko, men vi har aldrig prøvet hjemmeskoene, men lækre ser de ud!
    Vi vil meget gerne være heldige at vinde et par sølvfarvede med rem i str 20

    SvarSlet
  11. Så fiiine! Hvis vi var så heldige, skulle Oscar have de blå med rem :-)
    Kh Berit filippasmom@gmail.com

    SvarSlet
  12. Nydelige! Skulle gjerne hatt hjemmesko i grå str. 22 til lillegutt! maskret@yahoo.no

    SvarSlet
  13. Sikke fine. Et par brune a la sko i str 20(billede 2) ville være et hit her. Har ingen erfaringer med dem, da min søn først lige er begyndt at bruge den slags. Lige nu klarer vi os med uldsokker.

    SvarSlet
  14. Hvis min søde dreng er den heldige vinder, så ønsker han sig hjemmesko i grå med velcro i størrelse 28 :o)
    Mange hilsener, Majbritt marcomajbritt@gmx.com

    SvarSlet
  15. Det ville da være dejligt at vinde :-)
    Hjemmesko m. rem sølv, str.20.
    diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  16. De er så fine! Ville gerne have dem til min datter og gerne i str. 21 i sølv med rem.
    thildee(snabel-a)hotmail.com

    SvarSlet
  17. Nej hvor er de lækre!!! Sådan et par kunne jeg godt ønske til min søn!
    Han er lige ved at vokse ud af dem han har nu.
    Det skulle være et par brune hjemmesko med rem i str. 20

    minemirakler@gmail.com

    SvarSlet
  18. hvis jeg er den heldige 'nsker jeg de brune i str 0-6 måneder

    SvarSlet
  19. Min lille skønne Malte har smalle fødder og jeg er sikker på han ville nyde at få et par blå sko med rem i str 25. (metsax@rm.dk)

    SvarSlet
  20. De ser virkelig sknne ud. Hvis jeg er heldig, må det blive et brunt par hjemmesko i str 26

    SvarSlet
  21. andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Uha hvor er de fine - Merles første hjemmesko var i guld, så hvis jeg vandt ville jeg i ren nostalgi vælge et par med rem i guld str 26 :o)

    SvarSlet
  23. Hvis vi er så super heldige at vinde, kunne vi godt ønske os hjemmeskoene med velcro i brun eller grå i str 28. Tak for en dejlig butik
    Kh Lone lonefnug@gmail.com

    SvarSlet
  24. De brune på billede nr. 2 fra oven er så skønne. Min lille Alfred ønsker sig et par i str. 22

    SvarSlet
  25. De ser super lækre ud. Vi vil glæde os til at "lære dem at kende" :) Vi ønsker os et par sølv med rem i str. 28
    trinewind@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Min lille pige står faktisk og mangler et par hjemmesko, så de røde skal være mere end velkommen hjemme hos os :)
    Min mellemste på 2 år havde et par 'futter' i dette mærke og vi var ret glade for dem. De sad godt på foden.

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  27. Hvis vi er de heldige vindere ønsker vi PomPom sutsko med rem i sølv str. 19/20 .. De ville være perfekte til opstart i dagpleje!
    /Nina - http://sophiavandasverden.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. Både min søster og min veninde sværger til de fine PomPom sko til deres piger!

    Derfor håber jeg at heldet er med mig og jeg vinder et par blå tulle sko (øverste billede) i str 20 til min lille Agnes :)

    Lou - goldenghettoblog@gmail.com

    SvarSlet
  29. En lilla ballerina i str 26 vil være hjertelig velkommen herhjemme.
    Kristin@familienkrebs.dk

    SvarSlet
  30. Sutsko kan vi altid bruge, så jeg er da med :-)

    SvarSlet
  31. Vil gerne vinde sølv hjemmesko i str 23 til min datter der snart kal starte i børnehave:-)

    Marie dalgaard

    SvarSlet
  32. Jeg ville gerne vinde et par mørkeblå hjemmeSKO i str 28 :-)
    De ser super gode ud!

    SvarSlet
  33. Hvis jag är den heldige vinderen så vill jag gerne have det röda paret med rem i størrelse 25... -eller finns de i störrelse 39 ;)

    SvarSlet
  34. De almindelige brune små futter i læder. Størrelse 26. Mon det er en tidlig fødselsdagsgave til Marley?:) Vi går den tid i møde hvor de små fusser blir kolde. Held og lykke med det nye mærke. De ser virkelig solide ud og så er de smarte.

    SvarSlet
  35. Lækre sko. Vil super gerne vinde et par sølv str 20 til min datter. Dem med rem på billede 1. stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  36. Hvor er de bare lækre!!!! Min egen datter er for stor, men ville elske at give disse i barselsgave til min venindes lille datter!!!
    http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_sølv_m_rem_Vælg_variant_34012_161.aspx
    Gerne i den mindste str.:) mvh. Tanja jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  37. Hvor er de fiiiine! Vi ville blive meget glade for et par lilla ballerina i str 28!

    SvarSlet
  38. Jeg ville vildt gerne have de guldfarvede ballerina-futter i str 22... De er så fiiiine :0)

    SvarSlet
  39. Hvor er de bare fine :-)
    Vi kunne godt bruge et par i str 26 - sølv med velcroluk.

    SvarSlet
  40. Nøj.. Hvor lækkert. Jeg har iforvejen et par blå futter med velcro fra pom pom, og de er rigtig gode. De passer perfekt om min lille søns smalle fod.. De pepper et hvert sæt tøj op, og får ham til at ligne en lille dreng frem for en baby. Hans nuværende sko er både ved at være slidt op og for små, så Oliver kunne godt tænke sig et par nye futter. Han ønsker sig de grå lukkede futter med velcro i str 20/21..

    SvarSlet
  41. Pom Pom grå hjemmesko med velcro luk str 27/28 ville være skønne til mit barnebarn:) coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  42. kender kun navnet har ikke erfaringer med Pom Pom men de ser bare så lækker ud de sko, vil meget gerne vinde det flotte par i guld til min datter i str 27/28

    SvarSlet
  43. Jeg er bare så forelsket i disse søde hjemmesko http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_gr%C3%A5_V%C3%A6lg_variant_34022_161.aspx
    De ville herhjemme gøre stor lykke i str 28 <3
    aja-christensen@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Sølv m rem i str 24 ville gøre lykke - de er bare så fine. Mvh Lisbeth (lisk@bamsehulen.dk)

    SvarSlet
  45. Varenummer: 34951 Pom Pom hjemmesko navy str 26 ønsker jeg hvis jeg er den heldige

    email: pedersen.tina@gmail.com

    Tina

    SvarSlet
  46. Karina Kamille Parsgaard-Lorenzen10. oktober 2012 kl. 00.47

    Pom Pom navy hjemmesko med velcro luk i str 22, dem ville jeg give til min baby nevø :)

    SvarSlet
  47. Uh, de er så fine. Jeg har købt almindelige sko fra Pom Pom til senere, men har endnu ingen erfaring med dem.
    Jeg ønsker mig de navy (eller brune) med rem i str. 24 http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_navy_V%C3%A6lg_variant_34005_100.aspx - men både de brune og navy er udsolgt i str. 24 (?). Hvis jeg så ikke kan vinde dem, vil jeg gerne have dem i str. 26.

    Tak for en skøn give-away!

    Mvh. Helene Braüner Bisgaard /fb
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Cornelius er vild med de brune han har, men ønsker sig også gevaldigt et par navy, 22/23, også med velcro :-). Det er nogle fantastiske futtere :-).
    Sara-bang@hotmail.com

    SvarSlet

  49. Min datter Ida er lige startet i vuggestue så vil super gerne vinde de super flotte sølv hjemmesko til hende - de er da en hver piges drøm ;-)
    Varenummer: 34999 Str. 22

    SvarSlet
  50. Jeg ville vælge et par af de "sko agtige" i brun i str. 24 til Victor :-)
    Håber jeg har det rette lod :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  51. Agnes piller hele tiden sine nuværende af, da de synger på sidste vers størrelsesmæssigt. Så jeg kunne mægtig godt tænke mig et par sølvfarvede hjemmesko i størrelse 22 eller 23 vil jeg tro. :)

    SvarSlet
  52. PoMpOm hjemmefutter i brun str 12-18 mdr - kunne vi tænke os hvis vi vinder, der ser skønne ud.

    SvarSlet
  53. Clara vokser snart ud af sine hjemmesko, og ville elske disse: http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_r%C3%B8d_m_rem_V%C3%A6lg_variant_34017_161.aspx i størrelse 22.
    Anna (anna.nishansen.kronborg@gmail.com)

    SvarSlet
  54. Hvor er de fine og dejligt at der et nu findes lækre hjemmesko i skøn kvalitet til en super pris.
    Et par i lilla med rem str 22 ville gøre stor lykke hos både Sigrid og hendes mor.

    Hilsen Jannie
    Jannieks@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Dem kunne vi rigtig godt tænke os at vinde;-))

    34779 Pom Pom softies brown, 12-18 mdr
    Karinhave@msn.com

    SvarSlet
  56. De ser rigtig fine ud - har ikke prøvet dem, men vil gerne :-)
    Så hvis jeg er den heldige vinder vil jeg gerne have brune hjemmesko (med rem) i str 20 :-)

    - Sanne (spovlsgaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  57. MIn lille pige, Agens, ønsker sig et par røde med rem i str. 20, som vil blive hendes første, rigtige hjemmesko :) Alle modellerne er bare så fine -sikke en skøn konkurrence! :)

    stinepedersen@jubii.dk

    SvarSlet
  58. Ej Ej hvor er de fine... vis jeg er den heldige vinder vil jeg gerne have disse http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_brun_Vælg_variant_34000_161.aspx i str 23-24 til min søn LUDVIG på snat 2år

    maria

    mejdahl09@live.dk

    SvarSlet
  59. De er rigtig fine og skulle vi være så heldige at vinde ville de blå med rem i en str. 20 sikkert blive de fineste 1. Hjemmesko til vores lille nye lillebror Isak!

    Kh

    Kathrineiskotland@yahoo.com

    SvarSlet
  60. Sidste skud på stammen hjemme hos os vil blive MEGET glad for et par i søvl med rem i str. 23. (pigemodel)
    Vi har erfarring med PomPom og synes de er fantiastike. Jeg har 3 børn med meget smalle fødder - og de sidder så godt på dem. Er ellers ret svært at finde ballarine lign. sko til sådanne en smal fod. Men disse er så gode i pasformen.

    SvarSlet
  61. Jeg ville gerne vinde:
    http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_navy_Vælg_variant_34005_161.aspx
    i str. 26

    SvarSlet
  62. Åh så fine - Mathilde ønsker sig et par lilla med rem str 25

    Hilsen Gitte Sommer
    gittesommer1978@gmail.com

    SvarSlet
  63. Min lille Agnes ville være så fin med Pom Pom hjemmesko i sølv m. rem i str.20.
    Vi har endnu ikke prøvet Pom Pom hjemmeskoene, men har læst mange steder at det er et rigtig godt mærke.

    Mvh Anne Sofie Kirusis
    fie.kirusis@gmail.com

    SvarSlet
  64. Ihh de er så fine. Min Freja ville elske de røde med rem i str 27. (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  65. Lærke ville rigtig gerne vinde et par i lilla str 28

    SvarSlet
  66. Min datter har et par og de er bare super skønne, og hun ville blive lykkelig for et par røde ballerinaer i str. 24:)

    SvarSlet
  67. Min datter starter i Børnehave til dec. Og det vil derfor være helt perfekt med de sølv med velcro (uden åbning over vrist) i str. 26, til at spæne rundt i.

    vigga2412@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Hvor er de bare skønne især er jeg helt vild med de røde øverst kunne lige se dem her i December til en fin julekjole <3 Dem ønsker vi hvis vi er heldige i str 25 <3

    SvarSlet
  69. De røde hjemmesko til min datter i størrelse 27

    Daniel Nielsen
    Danielnielsen22@yahoo.com

    SvarSlet
  70. Vores skønne lillebror ville helt sikkert blive glad for et par brune i str 24 :)

    SvarSlet
  71. De er så fine også er de fantastiske til børn da de er nemme for børnene selv at tage af og på når de skal være selvhjulpen. De er bare så skønne til børn. Håber såen jeg vinder og ville så gerne ha et par i guld eller sølv og eb størrelse 28-29.. Skønne skønne hjemmesko :)

    Dejligecamilla46@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Hvor er de alle fine, skal helt sikkert prøves. Valdemar ønsker sig et par blå velcro i str 24

    Pialunderskov@me.com

    SvarSlet
  73. Ville elske at vinde de lækre hjemmefutter i navy blå (str. 18-24 måneder) til min lille krudtugle, der netop har slidt hul på sine gamle futsko.

    Mvh. Lisa
    lisa.helenius@live.dk

    SvarSlet
  74. Jeg ville elske at vinde til Mikas i str 24. Mine erfaringer er fra den børnehave jeg arbejder i og der har jeg kun godt at sige. God pasform, nem for børnene at få på, holder fødderne varme og tørre:O)MVH
    Gitte Frigaard
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  75. kUNNE Fint bruge et par fine futter til Mathias..Mit dejlige barnebarn..
    Venlig hilsen
    Vita Kristensen

    SvarSlet
  76. Lille Pelle ønsker sig et par hjemmesko navy i str. 20 til den dag han blir stor nok til at kunne passe dem og ikke mindst til at kunne imponere hans lille kæreste i disse med et par forbudte trin :P

    Nadja / nhphilipsen@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Jeg kunne godt ønske mig et par hjemmesko i str. 28 i den gråfarve til min treårige gut.
    karenbjerregaard@gmail.com

    SvarSlet
  78. http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_grå_Vælg_variant_34022_161.aspx

    Vi vil krydse fingre for de her grå skøænheder i str 26 .)

    SvarSlet
  79. hej,
    jeg ville blive rigtig glad for de brune med velcroluk i str. 28 til min søn. De kunne være rigtig lækre til at futte rundt i der hjemme :) Jeg har desværre ikke erfaring med dem.
    Mange hilsner Amanda
    sigfredsmor@live.dk

    SvarSlet
  80. Ej yndlingsskoene herhjemme, den chance kan je ikke passere selvom den er lille :-)
    Størrelse 23 i guld, det ville være lykken :-)
    Mvh Jette - vinger af tyl
    Boiskov1@gmail.com

    SvarSlet
  81. Hvor er de bare SKØNNE. Hvis jeg havde en pige skulle det bestemt være sølvfutterne.. men det vil næsten være synd at putte Bastian i dem :p

    Derfor ønsker jeg mig disse http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_brun_V%C3%A6lg_variant_34000_161.aspx i str. 28 - de ser virkeligt lækre ud. Har altid hørt meget godt om Pom Pom, men har endnu tilgode at prøve dem.

    Krydser for at jeg er den heldige.

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  82. Min lille datter er lige begyndt at gå - og alt hvad jeg har prøvet af hjemmesko falder af hende. Det ser ud til, at de her kunne være gode for hendes lille brede fod. Vi ønsker os et Pom Pom hjemmefuttepar i lys mokka brun i det, der svarer til str. 21/22 (12-18 måneder) eller et par af de lukkede futter (sølv, brun). Måske I ved, hvilken der vil sidde bedst på en lille bred fod, der lige har taget sit første skridt?
    Mvh. Siri (siri.sol@sol.dk]

    SvarSlet
  83. De røde med velcro er godt nok lækre. Dem ønsker jeg at vinde, og gerne i en størrelse 26, tak :)

    SvarSlet
  84. Ps min mailadresse er saravoksen@gmail.com

    SvarSlet
  85. Hvor er de fine...
    Jeg kunne vildt godt tænke mig et par af de røde ballerinaer til min datter, de skulle være i str. 22 eller 23 hvis de er lidt små i det!

    Mange hilsner
    Nanette (Hoensering@gmail.com)

    SvarSlet
  86. De Ser bare super gode og meget slidstærke ud og så synes jeg endelig der er lavet et par gode hjemmesko til de større tumlinger der ikke Ser alt for baby agtige ud. Vi ville klare vælge de hjemme sko der ligner rigtige sko og de skulle være marine blå og i str.23.
    Kram fra Malene Aggerholm
    Maleneaggerholm@hotmail

    SvarSlet
  87. Dem i navy str. 28 ville min søn elske :-)krydser fingre, har aldrig prøvet disse, men har også kun hørt positiv omtale!! Hilsen Mette

    SvarSlet
  88. Glemte mail adressen: kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  89. http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_guld_Vælg_variant_33986_161.aspx
    I str. 24
    De er da bare ALT for skønne..
    Mvh
    Katrine Gunnersen
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  90. Sabrinafl@live.dk -hvis Merle er så heldig at vinde vil hun gerne ha dem i sølv med rem på, den lukkede hjemmesko :) str. 21 :-)

    SvarSlet
  91. Det er nogle rigtig gode sko. Mit barnebarn Martha bruger dem nu, men de er ved at være for små. Jeg er sikker på hun vil blive rigtig glad for et par lilla str. 23 :-)

    Kirsten Foged Jensen
    kirstenfogedjensen@gmail.com

    SvarSlet
  92. Sikke en lækker give away!!

    Jeg har rigtig god erfaring med disse hjemme sko. Min søn havde et par da han var helt lille.

    Hvis jeg vinder vil min datter se skøn ud i et par sølv farvede med rem. Str 20.

    SvarSlet
  93. Dejlig give away. De er så gode.
    Hvis jeg vinder ønsker jeg mig et par røde med rem i str. 22 til min lille Gustav

    frk.mathilde@gmail.com // mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  94. De brune med velco måtte gerne bo på min datter, i str. 20. Vi har sko og futter i pompom herhjemme og de kan anbefales. De har super pasform og er af god kvalitet.
    Den der vinder er heldig.
    katrine_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Jeg ønsker mig sølv hjemmesko med rem, str. 20.

    lisa@webmascot.dk

    SvarSlet
  96. Min Stella, ville elske at eje et par guld str. 25 med rem :)

    SvarSlet
  97. Hvor er de bare fine! Jeg ønsker mig et par i sølv,med rem i str 24 <3


    Heidi.anet@gmail.com

    SvarSlet
  98. Hvis vi er de heldige, så ønsker vi os de bedårende Pom Pom sølv hjemmesko med velcro luk og rem i str. 26/27 (afhængig af om de er alm./store/små i str.)

    SvarSlet
  99. De er simpelthen så fine!
    Jeg ønsker mig et par Pom Pom sølv hjemmesko med rem i str. 20.

    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  100. Hejsa

    Uhh, ville så gerne vinde et par i sølv med rem i str. 20 til min datter.

    Vh. Helle.

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Super lækre hjemmesko.. Sådan et par ønsker Johanne sig i guld str. 26.

    SvarSlet
  102. Ejjj hvor er de fiiiine. Min datter Jasmin ville elske et par lækre hjemmesko i sølv str 26 :)
    Mvh Malene
    malene_dk@hotmail.com

    SvarSlet
  103. jeg vil gerne vinde et par lilla str. 23 af de lækre hjemmesko
    kirstenhansentim6@live.dk

    SvarSlet
  104. De står allerede på listen af kommende indkøb til vuggestue start. Min prinsesse Silje ville være rigtig fin i et par guld farvet hjemmesko i str. 20 - hvis vi skulle være de heldige vinder :-) Louise@riisberg.nu

    SvarSlet
  105. Min datter Victoria har altid haft pom pom med velcro og de har passet hendes fod perfekt :) Nu er hun en str.25 og ville være super sød i et par lilla her til vinter.

    Hilsen Kirstine Jeberg (Mail: prinsessekirstine@hotmail.com.

    SvarSlet
  106. De flotte røde sutsko i str 27 kunne jeg godt tænke mig at vinde.

    susanne nielsen
    susannesmede@yahoo.dk

    SvarSlet
  107. http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_lilla_Vælg_variant_33993_161.aspx :-
    ) disse her er bare for skønne, kønne og super søde :-)
    Ønsker os dem i str 25, til min lille datter Celina

    Mette Sibbert Ebbesen
    mettemus52@gmail.com

    SvarSlet
  108. Jamilla Jørgensen10. oktober 2012 kl. 12.11

    Hvor er de fine. Skulle jeg være den heldige kunne jeg godt tænke mig disse i 18-24 mdr. Sølv http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmefutter_i_sølv_Vælg_variant_34074_161.aspx

    Jamilla Jørgensen
    Birkum@msn.com

    SvarSlet
  109. Vi har haft 5-6 par af ballerinaskoene til Isabel, og de er bare superskønne. Jeg havde vel ikke købt dem igen og igen hvis ikke de var så gode:) ( jeg har også gemt alle æskerne, fordi de er så fine med deres prikkede låg, tsk tsk.). Hvis vi skulle være så heldige kunne et par røde ballerina i str. 27-28 være fine til julemåneden.
    Kh Mia

    SvarSlet
  110. de ser super lækre ud...sådan et par vil bringe lykke i vores lille hjem.... hvis vi er så heldige at vinde vil et par ballerina i rød str. 21..
    marie.hellerup@jubii.dk

    SvarSlet
  111. De er lækre..Den første sled sine op, og nu er næste skud på stammen klar til
    futter til vinteren..
    Hvis heldet skulle ramme mig, vil Alexander gerne have et par Pom pom i blå med velcrolukning i str. 21

    Med venlig hilsen Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  112. Wilhelm på 3 år vil meget gerne ha dem der minder om sko i en grå <3 Synes de er så fine til drengene :)

    Rigtig god efterårs ferie :)

    Mvh

    Annesofie fiekjeller@hotmail.com

    SvarSlet
  113. jeg ønsker mig et par sølvfarvede sko i str 1 år.

    camilla-fryndendal@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Vi ønsker os et par guldfarvede sko i str lige-fyldt-3-år :)

    SvarSlet
  115. SÅ fine og til en virkelig god pris!
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde et par mørkeblå drenge"sko" i str. 25 :o)

    SvarSlet
  116. Pom Pomskoene er de eneste der sidder godt nok fast på vores krudtugle, så jeg krydser alt hvad jeg kan for at vinde et par sølv med rem i str. 19-20:-). Min mail kreasjong.blogspot.dk

    SvarSlet
  117. Pompomskoene er de eneste der ikke falder af vores Krudtugles fødder, så vi krydser fingre for et par i sølv eller lilla i str. 19-20:-). Min mail er kreasjong.blogspot.dk

    SvarSlet
  118. Jeg har endnu ikke født vores lille pige (kun 6 uger til termin!), så skostørrelser har jeg ikke forstand på, men et par der kan passe en pige str ca 1 år ville være fantastisk at vinde i denne variant http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_s%C3%B8lv_m_rem_V%C3%A6lg_variant_34012_161.aspx
    Krydser fingre og håber :-)
    marieeli(a)gmail.com

    SvarSlet
  119. uhh de fine røde sko med velkro i str 28 kunne jeg godt tænke mig til mit barnebarn

    Lilli nielsen
    lillinielsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  120. Vi kunne godt bruge et par af dem i str 23 i sølv med rem :)

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  121. Varenummer: 34899 Pom Pom softies rose

    I str. 18-24 mdr

    Lissasond@gmail.com

    SvarSlet
  122. Et par skolignende i str 22 ( vil jeg tro)

    Anne Søborg Skjødt ( anness@live.dk)

    SvarSlet
  123. Jeg ville elske at vinde dem til min store dreng på 1½ år i morgen! Hvis vi er heldige skal det være disse: http://www.elle-belle.dk/pi/Pom_Pom_hjemmesko_i_navy_V%C3%A6lg_variant_34005_161.aspx

    Janni Nielsen, jannimaj@live.dk

    SvarSlet
  124. Åhhh har bare hørt så meget godt om disse hjemmesko og vil elske at lade min søn prøve dem.
    Hvis jeg vinder vil han gerne have et par brune m. rem i str 22.

    Venlig hilsen

    Anita
    aviaja_anita@hotmail.com

    SvarSlet
  125. De er bare FOR LÆKRE!
    Fantastisk blødt materiale, slidstærke, falder ikke af - og strammer ikke de små fusser!
    Helt igennem TOSSET med dem - og ville ELSKE at få et par Brune i str. 23 til den lille Bertram.

    Line Rasmussen, l_staer@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Pom pom sko med velcro - sort i str. 22
    Anniesben@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ser vist mere mørkeblå ud end sort ;)

      Slet
  127. Sko med velcro i brun str. 21

    SvarSlet
  128. Sko med velcro i brun str. 21
    Chiang_anna@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Sko med rem i blå str. 22 - dalskinn1@gmail.com

    SvarSlet
  130. Et par af i rød rem vil være lækkert at vinde.
    i str. 26

    Behrouz Shoaibi
    Behrouz.shoaibi80@gmail.com

    SvarSlet
  131. Så har vi trukket den heldige vinder af konkurrencen... Tak fordi så mange havde lyst til at være med... :)

    Den heldige vinder er Kristin, som vinder et par lilla ballerina i str. 26.

    Tillykke Kristin..

    Vi kontakter dig pr. mail..

    SvarSlet

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar, det betyder meget for os.....